DSpace
 

Dspace de universite Djillali Liabes de SBA >
Thèse de Doctorat en Sciences >
Sciences de gestion >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1460

Titre: استراتيجية تحالف العلامات التجارية و أثرها على سلوك المستهلك . دراسة حالة مؤسسة بريد الجزائر و فرع موبليس للاتصالات الجزائر
Auteur(s): OUAHAB, Mohammed
صالح, إلياس
Mots-clés: العلامات التجارية
استراتيجية
التحالف
التسمية المشتركة
الاتصال الموحد
بريد الجزائر
موبليس
Issue Date: 30-Jun-2013
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1460
Appears in Collections:Sciences de gestion

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Ouahab.pdf286,69 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Ce site utilise la plate-forme Dspace version 3.2-Copyright ©2014.